Jak pięknie być mamą - podsumowanie spotkania prasowego

Autor:
Drukuj artykuł

10 czerwca 2014r. w warszawskiej restauracji Biosfeera odbył się lunch prasowy zorganizowany przez producenta wody źródlanej Mama i ja. Podczas spotkania, w którym udział wzięli przedstawiciele mediów, miała miejsce prezentacja merytoryczna marki Mama i ja oraz warsztaty wizażu.

Uśmiechnięte kobiety w ciąży, radosne świeżo upieczone mamy - takie obrazy pragniemy oglądać na co dzień. Troska o urodę oraz dobre samopoczucie młodych mam przyświeca także producentowi
krystalicznie czystej, spełniającej rygorystyczne normy, wody źródlanej Mama i ja. Podczas spotkania prasowego o walorach produktu i jego przeznaczeniu opowiedziała Natasza Nikiel,
Kierownik Działu Marketingu i PR Firmy WOSANA S.A., która zaznaczyła, iż woda Mama i ja może poszczycić się pozytywną opinią Centrum Zdrowia Dziecka oraz jednego z najstarszych, a
jednocześnie najbardziej renomowanych ośrodków położniczo - ginekologicznych w Warszawie - Szpitala Specjalistycznego św. Zofii. Dodatkowo, woda Mama i ja dzięki swoim właściwościom -
doskonale zbilansowanemu składowi i czystości może być podawana dzieciom od pierwszych chwil życia. Jak podkreśliła Natasza Nikiel marka Mama i ja nieustannie podejmuje działania
popularyzujące zdrowy, aktywny tryb życia. - Pragniemy pomagać młodym mamom, podnosić świadomość jednocześnie wskazując jak niewiele wystarczy, by kobieta w tym pięknym, acz niełatwym okresie mogła cieszyć się z uroków macierzyństwa, nie zapominając o sobie samej.

Spotkanie prasowe to kolejna, doskonała okazja, by przybliżyć przedstawicielom mediów filozofię, która przyświeca marce Mama i ja. Po ubiegłorocznym wydarzeniu, w którym udział wzięła znana stylistka - Monika Jurczyk, tym razem na lunch prasowy firma WOSANA S.A. zaprosiła wizażystkę - Joannę Abram. Właścicielka Akademii Metamorfoz zdradziła jak za pomocą kilku makijażowych trików podkreślić atuty urody oraz odkryć piękno, które drzemie w każdej kobiecie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku kobiet w ciąży i młodych mam, które niejednokrotnie borykają się z pogorszeniem kondycji cery i intensyfikacją niedoskonałości. Jak podkreśliła wizażystka, dzięki umiejętnie dobranym kosmetykom oraz prawidłowo dopasowanemu makijażowi każda kobieta może poczuć się wyjątkowo - cieszyć się atrakcyjnym wyglądem i emanować wynikającą z tego faktu pozytywną energią.

Ciąża i początki macierzyństwa to dla kobiety piękny, ale także niełatwy czas. Ogromne zmiany dotyczące praktycznie każdej strefy życia sprawiają, iż niejednokrotnie młode mamy tracą
poczucie własnej wartości. Właśnie dlatego marka Mama i ja podejmuje działania promujące zdrowy styl życia, mające na celu przywrócić kobietom pewność siebie i wiarę we własne siły.

"Mama i ja" to marka źródlanej wody niegazowanej. Produkt przeznaczony jest w szczególności dla niemowląt i małych dzieci, kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią. "Mama i ja" to marka
należąca do firmy WOSANA S.A. Początki firmy sięgają 1991 roku, jej siedziba mieści się w Andrychowie. Najwyższą, jakość produktów zapewnia wdrożony przez firmę system zarządzania
bezpieczeństwem żywności zgodny z międzynarodową normą EN ISO 22000: 2005. "Mama i ja" posiada pozytywną opinię od Centrum Zdrowia Dziecka. Produkt dostępny jest w sieciach: Real, Makro, Tesco, Kaufland, Netto, Carrefour, Selgros, Auchan, Eurosklep oraz e-sklepach dodomku.pl, frisco.pl oraz bdsklep.pl.

WOSANA S.A.
PRODUCENT SOKÓW, NAPOJÓW I WÓD ŹRÓDLANYCH
WOSANA SPÓŁKA AKCYJNA
z siedzibą w Andrychowie przy ul. Batorego 35a, 34-120 Andrychów
tel. 033/ 873 41 51
fax 033/ 873 41 53
e-mail: marketing@wosana.pl
www.wodadladziecka.pl